KUALITI KEUTAMAAN KAMI

MENGENAI KAMI


GMC Textile adalah sebuah syarikat bumiputera yang menyediakan perkhidmatan jahitan pukal bagi pakaian Muslim seperti jubah, dress, kurta, baju melayu, baju kurung dan tudung.
Syarikat kami beroperasi di Bangi, Selangor.


Kami bersedia menerima tempahan jahit pakaian daripada individu, persatuan, agensi kerajaan, sekolah, kilang, syarikat dan juga butik.
Kami juga bersedia menerima tempahan jahit pakaian daripada orang perseorangan dan walk-in customer.

ALAMAT

N0 52A Jalan 7/7A, Bandar Baru Bangi
43650 Selangor Darul Ehsan

Terma dan Syarat:
·        Design yang mempunyai banyak potongan , lining, pleated akan dikenakan  harga tambahan.

·        Pelanggan dikehendaki datang berjumpa dengan pengurus kami dan membawa sample atau lakaran contoh untuk menentukan sebut harga

·        Pihak kami tidak menyediakan kain

·        Sebut harga yang diberikan adalah termasuk upah jahit, potong, label size, sponge dan upah jahit label daripada pelanggan untuk pakaian yang ditempah.

·        Sebut harga yang diberikan adalah termasuk upah jahit, potong, label size, sponge dan upah jahit label daripada pelanggan untuk pakaian yang ditempah.

·        Minimum tempahan untuk 1 (satu) design adalah 50 helai

·        Harga bergantung kepada design pakaian yang diminta.

·        Tempoh siap tempahan akan diberikan selepas pelanggan bersetuju membuat tempahan dengan GMC Textile dan menghantar keseluruhan kain yang diperlukan untuk menyiapakan pakaian yang ditempah.

·        Jika pelanggan mahu GMC Textile membuat design dan prototaip pakaian yang ingin ditempah bagi pihak pelanggan, bayaran sekurang-kurangnya RM70 akan dikenakan bagi setiap design pakaian. Harga tambahan akan dikenakan jika design pakaian yang dikehendaki adalah rumit.

·        
     Bagi tempshsn bernilai di bawah RM 2000 Pelanggan dikehendaki membayar bayaran secara penuh daripada harga tempahan terlebih dahulu sebagai tanda bersetuju membuat tempahan dengan GMC Textile.

     Bagi tempahan melebihi RM 2000, pelanggan dikehendaki membayar deposit sebanyak 70 peratus daripada harga tempahan keseluruhan terlebih dahulu sebagai tanda bersetuju membuat tempahan dengan GMC Textile

·        Jila pelanggan membatalkan tempahan selepas kerja-kerja sudah dimulakan, bayaran deposit 70 peratus tidak akan dipulangkan.

·        Jika pelanggan gagal mengambil pakaian tempahan yang sudah siap dijahit dalam tempoh 60 hari, deposit sebanyak 70 peratus dan kesemua pakaian yang telah siap ditempah oleh pelanggan berkenaan tidak akan dipulangkan. (Ini kerana syarikat mengalami kerugian dari segi kos menyimpan, kos pekerja dan syarikat tidak dapat mengambil tempahan lain untuk menyiapkan tempahan daripada pelanggan terbabit).


Untuk pertanyaan dan tempahan boleh hubungi kami:
013-4336136
010-4230157
ATAU EMAIL
gmctextile2@gmail.com


KAMI BEROPERASI
Dari pukul 10 pagi - 6 petang
Selasa-Sabtu.

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *